Ver Bana Düşlerimi - Yaşar Kurt (Official Video)



Ver Bana Düşlerimi Şarkı Sözü : 

Gitmek kolay hım ya sonrası 
Silebilirmisin 
Sende kalan dudaklarımın nemini 
Atamazsın biliyorum 
Sende solan yüreğimi 
Silebilirmisin 
Sende kalan dudaklarımın nemini 
Atamazsın biliyorum 
Senle solan yüreğimi 
Ver bana düşlerimi 
Ver bana gülüşlerimi 
Yanarsın ah yanarsın 
Verirsen bana kendini 
Ver bana düşlerimi

Ver bana gülüşlerimi 
Yanarsın ah yanarsın 
Verirsen bana kendini 
Gitmek kolay hım ya sonrası 
Silebilirmisin 
Sende kalan dudaklarımın nemini 
Atamazsın biliyorum 
Sende solan yüreğimi 
Silebilirmisin 
Sende kalan dudaklarımın nemini 
Atamazsın biliyorum 
Senle solan yüreğimi 
Ver bana düşlerimi 
Ver bana gülüşlerimi 
Yanarsın ah yanarsın 
Verirsen bana kendini





ver bana düşlerimii ver bana gülüşlerimii...
Geç fark ettim bu güzelim şarkıyı.
Ver bana gülüşlerimi
He is Armenian,,,,,,,nice style and voice......Armenia forever.
+shovothebest his name is Turkish.This pride for you?
+Tanrı Türkü Korusun Adam haklı Yaşar Kurt ermeni asıllı :)
Olabilirde Turk ismi almis siradan bi sarkiciyla bu kdar gurur duymak ne 😃 klasik ermeni  abartmasi 😂
Şarkıcı diye ortaya çıkan kişiler 25-26 Milyon dinleniyor.Böyle kaliteli müzik söyleyen insanlar 400-500 bin. adalet ?
+burak arslan Kaliteli insanlar kaliteli şarkılar dinler, gayet adaletli :)
ver bana gülüşlerimi :)
BAŞKASINDA KALAN DÜŞLERİM ÇOK VAR USATA
Bence bu adam daha iyi murat kekili detone oluyo
ver bana gülüşlerimiii 😆😆 ah yanarsın verirsen bana kendini... ne dinlerdikk bee
nasıl
pis ermen
Hayırdır aq ırk savaşı nedir la sonra müslümanım diyo burda kavga çıkarmaya geldiysen siktir git aq orospusu
Yaşar Kurt'a klip nedir anlayamadım. duruşu gidişi söyleyişi sesi müziği ile beğenilen bir insanın klip çekmesi kaldı ki böyle bir klip çekmesini çok da beğenemedim. Ne bileyim kendisinin görünmediği bir klip daha güzel olurdu gibi. Kameraya yansımayan sesine daha çok alışmıştık sanki gençlikten bu yana. Böyle birden ortama uyalım, görsel bir şeyler karalayalım diye kime yazdırdılarsa artık oldukça kötü olmuş. Yani sıdıkadaki sahneleri koysalar her türlü daha güzel olurdu veya ne bileyim kara bir arka fon çekilse de güzel olurdu ama Yaşar Kurt kendi tarzıyla giden nadir adamlardan birisi iken video klip olayına hiç girmemeliymiş veya bu klibi yapan insanlarla girmemeliymiş.
uzun zamandır yasar kurt dinlememiştim.iyi geldi güzel parca
Beyendim beni anlatıyo valla
+Bey ZaDe as:Gas:Gas.gas:as:as +1
+Bey ZaDe Ne kadar ayıp ya.. Insanların dış görünüşüyle dalga geçmek ne haddinize. Onu da seni de Allah yarattı ve Allah böyle uygun gördü. Sen şimdi bu yorumla ona değil onu yaradana kusur ediyorsun. Lütfen bir kez daha bu yazdığın şeyin nereye vardığını düşünerek yaz..
harikasın yaşar kurt....
Bnkk
başarılı
Harika bi parça. Klip yakışmış ;)
Harika bi parça. Klip yakışmış ;)
güzel parça

Hiç yorum yok: