Leman Sam-Bana esmeyi anlat







beğenmeyen şerefsizlerin derdi belli
Hala aynı duyguları uyandirabiliyorsa bir şarkı ...
Yillardir seni dinliyorum iyiki varsiniz sarkilarin benim ruhumu dinlendiriyor
İyi ki şarkılar var yoksa bu ülkede boğulacağım..
+Oya Gökçe malesef :(
+Oya Gökçe aynen :(
baris akarsu daha guzel soluo arkadaslar
İnci sözlükten gelenler
bana esneyi anlat bana sevginin ne olduğunu anlat ki bende biliyon sevmeyi ben biliyorumda karsi taraf bilmiyor sevmeyi
Ne kadar da güzel ...
Yine insanı alıp bi taraflara götüren bir eser ........
barış akarsu );
Bu parçayı inan bir insan beyni yazamaz ,Nereden geldi bu sözler MÜKEMMEL....
Allah aşkına biri bu kadına esmeyi anlatsın...yazık senelerdir anlatan olamamış sürekli dile getirip duruyor ...kadın ölmeden anlatın da gözü açık gitmesin.
Komik mi bu şimdi
Esmiyor
esme de kim lan
yabanciyiz  buralarda hakikatten,esip gecmeyi anlamaya calisirken 50 yil gecmis
Baya güzel yorum abi
Superr bi şarki
polu wrea tragoudi. Sas euxaristw Leman.
Güzel şarkı
soyleyene ve paylasana cok tesekkurler

Hiç yorum yok: