Nilüfer - Dünya Dönüyor







bu eski nostalji müzige asik oldum ya, müzik ve ses cok harika
Nilufer daha yasiyor mu
+Selin Ergin tabiki en son düet albümleri çıkardı ya şebnem ferah hayko falan :)
bu şarkıları henüz lise öğrencisiyken çıkarmış
+Selin Ergin merak etme kimsenin senin de yasadigindan haberi yok
süper ötesi eski nostaljik şarkılar..😀
Suudi imama gelsin
ruhumuz genc,yemezler :)
Bu sarki cok seviyorum
okadar sevoşum ki hisetmiyorum
çolulk cocuk ambende yok
45lik plak hala kulagimizda, yerini hic bir shey vermir
i feel with something great
Dünya dönüyor sen ne dersen de yıllar geçiyor farketmesen de :)
şahane..
Mehr davon!
Nilüfere bir zamanlar aşıktım deli gibi ama Reha Muhtarla yaşamaya başladı ona küstüm,darıldım ,kırıldım  :P
Nilüfer'in 18 yaşındaki yorumu,pırıl pırıl bir ses rengi.
Gencecik bir muhtesem ses ama 40 yillik sarkicilara tokat gibi bir yorum. Eee nede olsa Nilufer diyince orada bir duracaksin .chapeau bas Mme Yumlu .
sen ne dersen de 
yıllar geçiyor farketmesende
seviyorum bu sesi yaaa :) abi çok iyi yaaa ;)
Benim Aşkım şarap gibi hatun ....
enfes......


Hiç yorum yok: