Nev - Zor







bu şarkı çıktığı zamanlar, şansıma mıdır nedir 19 yaşında bir kızı seviyordum. bende 18'dim.. yeri çok başka bu şarkının.
10 yıllar oldu bir daha öyle bir saksofon sesi duymadım
bu gece yine çok zor geçiyor
+Deniz Özdemir hangi gece geçmiyor ki yalnızsan eğer? bırakıp gidenleri bilmemde bizim gibi kalanlar için hayat çok acımasız...
Agalar sizlere bir soru: Sevdiğiniz kız başka biri ile sevgili. Sizde bunu kabullenemiyorsunuz. Ne yapardınız? Yorumumu okursanız cevabını yazın sevinirim. Herkese selamlar.
Hiçbirşey yapmazdım.Eğer acı veriyorsa kafamı dagitdim .iste öyle eğer sevgipumse onu kiskandiriridim ama bu yasta noooo
+Theefeutku Özdemir Bebeyi döverdim ağzını burnunu kırardım belki gaza gelip kızı bile döverdim.
Kardesim siktir et asagi tukursen sakal yukari tukursen biyik hesabi cocugu dovsen kiz senden soğucak yani bosver yorma kafani ilerde daha buyuk seyler yasicaksin
Şu an ben aynı durumdayım abisi lise sondan beri seviyorum 4 yıl oldu hala aşığım ama o başkasıyla bunu bile bile o yüzden koyver gitsin resminden gördüm küçüksün daha ilerde önüne çok kızlar çıkar seversinde sevilirsinde ;-)
+Theefeutku Özdemir Eğer o resimdeki sen isen. yani o kadar küçük sen daha yaşın kadar kıza aşık olacaksın dert etme :D Aşk bir elde etme, tanıma merak arzusudur, sevgili olup birbirinizi tanıyıp, heyecan tükenip saçma salak kavgalar başladığında ne sikim bir şey olduğunu daha iyi anlayacaksınız. İmza bir abiniz gençler, Saygılar ;)
+Theefeutku Özdemir Ben daha kötü durumdayım dostum. Sevdiğin kız bir kardeşim dediğin bir adamla çıkıyor. Ben ne yapacağım? Ha?
+Marul Kafa Oynuyor yanlış kıza aşık olup yanlış adama kardesim demişsin ortak :/
+turker03 kardesim ozetlemis bunlar suan yasinin verdigi heyecan ve sevme, sevilme icgudusu zamanla gecer bu tip ask, mesk durumlari.Kafani mesgul etme suan daha gorup yasayacagin cok sey var.. ' )
Zor birdaha da güvenmek ...
Kardeşim olay bi kızı dünyalar güzelini sevmemle başlıyo kuzenim benim yerime konuşuyo ve ben çıkma teklif ediyorum kabul ediyo 3-4 gün çıkıyoruz sonra ayrılıyo benden ve öğreniyorumki kuzenimin ricası için benimle olmuş tabi bu bana daha çok koyuyo neyse aradan yıllar geçiyo ama geçerken kışları unutur gibi oluyorum ama her gördüğümde tekrar aşık oluyorum ve seviyorum arta arta her gördükçe kahroluyorum o kadar seviyorum ki öl dese ölürüm bu sene tekrar gördüm yazlıkta ve tekrar içimde bi sıkıntı onunla birlikte gülmek, ağlamak, sevmek, sevilmek istiyorum ama sevmiyo ilk ayrıldığımızdan beri her zaman bu şarkıyı açıp dinlediğimde içime keder dolar ama sevdiğim kişi aklıma gelince hem hüzün hem sevinç doğar hala onu ne kadar takmıyo yada sevmiyo gibi gözüksemde hala onun için yapmayacağım şey yoktur keşke oda sevse beni...
müthiş çok sade ve çok etkileyici
642 bin mi? şaka mı bu? bu şarkının milyonlardan daha fazla dinlenmesi gerekiyor
Çok güzel bir şarkı ama çok az kişi dinliyor :(
очень красивая песня!
Bazı geceler çok iyi gider...bu şarkıyla uyumak... Zor olan herşeyi bir gece de gömer gidersin rüyalarına... Ve sonra sadece böyle bir melodi ile kalır anılarında...hayat zor, aşk zor, alışmak zor, güvenmek zor, unutmak zor, kabullenmek de zor
Bu gece de o bazı gecelerden..
ve bu gece de..
+Mustafa Kemal KURT bu gece de zor geçiyor
Bu gecede zor.
Aslı çok seviyorum seni hiç tartışmıyalım tamammı canımın içi bu şarkı sana gelsin dırım dırım
bilirdin bu şarkıyı ne cok sevdiğimi 2008 2009 hayatımın en güzel yılları 19 yaşındaydım,şimdiki aklım olsa deli gibi severdim seni ama evlisin ve sen gibi hiç kimse olmadı adam!
rümeysa senin  için bu şarkı
Sevgi acısı çox dəhşətli olur...
Nev - Zor çok iyi bir şarkı hala eskitemideğim aralarında bir melodi gece uyumaya hazırlanırken her zaman listemde replay yaptığım bir parça zamanında iyi bir iş çıkartmış tebrik ediyoruz.
Merve ben seni çok seviyorum :* affet bni :'
Kitap gibi şarkı ... 
Bu şarkı bana onu hatırlatır, keşke unutabilsem...
...artık çok geç...

Hiç yorum yok: