TANJU OKAN- HASRET







rahmetligecmisten hatirladigm kadariyla birini sevmisti adini soylemeyim mankendi sarkilari o kavusamadigi sevgili icin nurlar icinde yatsin
Bir sarkıya duygu nasıl katılır ben boyle brsey görmedim arkadas Bu şarkı olumsuzdurrr beeeeeeeeee arkadasss
Eski şarkıların tadı bir başka.
Eskiler gibi yok kabrin nurla dolsun tanju abi

Sensiz yanlız, sensiz hiçim .
ilahımsın sevgilim.
rahmetligecmisten hatirladigm kadariyla birini sevmisti adini soylemeyim mankendi sarkilari o kavusamadigi sevgili icin nurlar icinde yatsin neden siliniyor anlamadim
Günümüzde eşine az rastlanan, gerçek sanatçılardan...
rahmetligecmisten hatirladigm kadariyla birini sevmisti adini soylemeyim mankendi sarkilari o kavusamadigi sevgili icin nurlar icinde yatsin neden siliniyor anlamadim
Seni unutmayacağız
+mariola b 
THANKS MY DEAR FRİEND.
GOOD NİGHT.
biz böyle söyleyince çocuksu oluyoruz amk.
Yaşadığı her şeyi sanatıyla dinleyicisine harfiyen anlatıp o hissi yaşatan gerçek bir sanatçı
Le meteque de mükemmel ama bu ondannda iyi olmuş abi
what is the name of that cuneyt arkin movie? anyone? please?
Ben dort lisan biliyorum...sen kac lisan biliyorsun Oray? lol
+James Karoul   ben türkçe haricinde sadece ingilizce biliyorum oda iyi seviyede ama bahsettiğim o değil lütfen iyi okuyun :9 
Gercekden Hasretlerdeyim,Onun icin bu sarki bana cok koyiyor!,Size Tavsiye arkadaslar,Uzun bir sure olsa beraber,kendinizi sanarsiniz ki ask bitti,bosver onun icin kaba davraniyorum,AMA 6 ay gormezseniz onu,Inanki Bu sarkiyi hatirliyacaksiniz!(kusura bakmayin,Turkce yazim biraz zayif)
şarkının orjinali  george moustaki  - le meteque ' dir .
Yine Huzunluk,ahh! ahh! 
yakiyor...yakiyor yakiyor...
CÜNEYT ARKIN KRALLL !!!
En sevdiğim parçalardan
süpersin abi ya

Hiç yorum yok: