Ümit Besen - Okul yolunda ( Orijinal plak kayıt )







iddaa ediyorum sevgilin olmasın bu şarkıyı dinle çık dışarı ilk gördüğün kıza aşık olmazsan bende hiç bişey bilmiyorum
BİR YIL ÖNCE YAPTIĞIM YORUMA YİNE AYNI DUYGULARLA AŞK AŞK DİYE BU ŞARKIYI DİNLİYORSAM ÜMİT BESEN BENİM İDOLÜM DÜR İŞTE O KADAR
1983 YILIYDI KARADENİZ EREĞLİ LİSESİNİN O DÖNEM Kİ ÖĞRENCİLER HEP BU ŞARKIYI SÖYLERDİ BENDE İLK İŞİM O DÖNEMİN KDZ EREĞLİSİNİN EN ESKİ VE EN İYİ PLAKÇISI OLAN SÜTÜDYO ÖZ VARDI GİDİP LONG PLAYINI ALMIŞTIM
bu şarkıyı dinleyipte okul yıllarını hatırlamayan yoktur sanırım.
bu sarkın uzerıne ASIK olmuştum  sayın umıt besen
İlk göz ağrısı,ilk aşk.Okul yolunda,evlerinin önünde.Gece,gündüz.Soğuk sıcak.Farketmiyordu.O heyecan o sevgi unutulacak gibi değil.
Aynı dili konuşan değil  aynı duyguyu paylasanlar anlasabilir ...... sallanarak yürürüm  artık kendi yolumda ...
3.25 pascal nouma ve ümit besen
hey gidi günler hey.mahallede kaldırımda oturup arkadaşlarla sigara tüttürüp küçük pilli teybimizle bu şarkıyı dinleyip dinleyip efkar dağıtırdık.Ne günlerdi. İyiki yaşamışız o günleri......
Babamdan büyük bir insan ama babam olarak görüyorum ben suan 11 yaşındayım ama Çok Büyük ÜMİT BESEN hayranıyım birde kro diyorlar öyle diyenlere tek bir sözüm var " ÜMİT BESEN İNSANSA ÖBÜRLERİ NE... ?? "
+Asuman uzn Pelit
ona o sozu soyleyen kendı ınsanlıgından suphe etsın ........
bu şarkı nasıl bişey yaa.. gözlerden ufak ufak damlalar süzülüyor..
Hemşerim
ne güzel söylüyor be
bu adamın sesi harika
LP nin müzik tadı daima güzeldir. Sıkıştırılmış müzik tat vermiyor.
değişmeyen tek tavernacı
MÜTHİŞ!!!!!!!!!
Time travel
sene 1994 sıfır şahinim vardı çelik jantlı siyah camlı her akşam iki bira alırdım bu şarkıyı çevirip çevirip dinlerdim şimdi altımda son model mercedes s 350 var ama bu tadı asla alamıyorum 
abi çocukluguma götürdü şu yorumun,kralsın saygılar...
80'li yıllarda çıkarsız, hesapsız, ölümüne sevdalar vardı. Şimdi menfaat var, cinsellik var.
+Süleyman Sen hangisi la biz genciz ula :)
Bu öyle güzel bir şarkı ki beni benden
alıyor .yaşamadığım 80 ler dönemini
daha gizemleştoriyor .

Hiç yorum yok: