Flört - Lan Oğlum Böyle Olmaz

Flört - Lan Oğlum Böyle Olmaz





Lan oğlum böyle olmaz! 
Olmaz, yapılmaz! 
Lan oğlum böyle olmaz! 

Bir güzele vuruldun 
Yapma, yakma! 

Lan oğlum böyle yapma! 

Sana zibidi diyorlar 
Seni kabul etmiyorlar 
Şimdi daha beter oldun 
Bir öyle bir böyle 
Bak oğlum yandın işte! 

Lan oğlum böyle olmaz! 
Olmaz, yapılmaz! 
Lan oğlum böyle olmaz! 

Elaleme ne dersin? 
Elaleme 
Ne dersin? 
Elaleme 
Elaleme ne dersin? 

Baban çoktan öldü 
Baban! 
Hiç yoktan öldü 
Lan oğlum çoktan öldü 

Senin kadere ne çare? 
Nasıl düştün ki bu hale? 
Biraz bizi dinleseydin 
Böyle olmazdı oğlum 
Kendine yazık ettin 

Lan oğlum böyle olmaz! 
Olmaz, yapılmaz! 
Lan oğlum böyle olmaz!





ya gençler geçen hafta çok yakın bir kız arkadaşımdan hoşlandığımı söyleceğim.zaten utanıyorum yıllardır içimde tutuyorum. saniyede arkadan bu şarkı girdi. 
-ya galiba ben senden ho(LAN OĞLUM BÖYLE OLMAZ).
+Diş macununu kıvıran adam Dostum seni çok iyi anlıyorum ama şöyle birşey var söyesen bile yine arkadaşı olarak görecek :/ Bu dünya çok adaletsiz.. Lan oğlum böyle olmaz denilir dünyaya !
buna dislike atanların ellerini götlerine sokmak lazım :D
lan oğlum böyle olmaz!
Aytac Kaya Google+'da paylaşıldı · 4 ay önce
+levent sonmez bak boyle de birsey var
spotify'da da varlarmış, aldım takibe
klipler super ama kacirma
Uğur Bulut Google+'da paylaşıldı · 6 ay önce
Sana zibidi diyorlar 
Seni kabul etmiyorlar 
Şimdi daha beter oldun 
Bir öyle bir böyle 
Bak oğlum yandın işte! ........
LAN OĞLUM BÖYLE OLMAZ !
daha yeni dinlicim
22 dislike olur demiş
Nuran Zengin Google+'da paylaşıldı · 5 ay önce
Biliyodum böyle olmayacağını :p 
Yavuz Selim Çimen Google+'da paylaşıldı · 4 ay önce
YouTube'da şu videoya bakın oğlum
murat özdemir Google+'da paylaşıldı · 2 ay önce
Lan oğlum bu nasıl bişi kendimden geçtim mk
Lan oğlum böyle olmaz bir traş olun.
Efsane yorum sjsnsnns
lan oğlum nası bişmiş lan
ne kadar boş yorumlar var aq 
Naparsın  hacı 
LAN OLUM 100 KERE DİNLEDİM  :D :D 
ı lowe you flört
devam gardaş
Hiç mi hiç zannetmiyorum.
:) Espriydi zaten. 
LAN OLUM KIRALSINIZ
altta ac dc  şarkısı dyorlar ama bence cinderella   tarzı 
LAN OĞLUM BÖYLE OLMAZ

Hiç yorum yok: