Ajda Pekkan - Sana neler edeceğim ( Orijinal plak kayıt )







Şahanesin Ajda.35-40 yıldır seni severek dinliyorum.Ben çocuktum sen meşhur bir şarkıcıydın. Enrico Macias ile Olimpia'da verdiğin konseri TRT'de izlediğimi dün gibi hatırlıyorum.53 yaşına geldim ama sen kendini hep yenilediğin için yaşlanmadın.Hala aynısın.Sakın yaşlanma.Sen başımızın tacısın.
Gezelim!!!
Muhteşem
çok çok guzel şarkı ve klib.. emeklerinize saglık.
ajda pekkana zaman islemiyor o her zaman bir genc kiz
ajda Pekkan şarkıları insanı geç mış götürüyor o yüzden severimsarkilarini hani derler o eski şarkılar varya kendisinin bu hayatta mutlu huzurlu bir yaşam dilerim ben kadir den sevgilerimi arz ederim
nolucak mucum
Herkesin ezbere bildiği en güzel parçalardan..
yaşayaıp görmek lazım nasipse görecezzzzzzzzzzzzzz
Super*
*****
Hayırlı huzurlu akśamlar dılerım!
ajda'mız ,bir eşi yok,harika yorumcu...
Gencken guzelmis Ajda
Harika
روعه
BRAVOOOOO.....ELLI SENE DE GECSE YINE DE BU SARKILAR DINLENIR!!!!!
Süperrrr
BEKLEDE GÖR.
1992  de nostalji kaseti çıkmıştı, onun üstüne bile kaç yıl geçmiş 
Sakiza ciklet dendigi gunler vay bee (bknz. 1:59)
فيرووووووووووووووز
Harika ajda farki

Hiç yorum yok: