Sadri Alışık felsefesi

Sadri Alışık felsefesi







İyi kalpli amcaları birer birer uğurladık, ve dünya kirlendi filmler bozuldu o masum sevdalar yaşanmıyor ki artık.. Ne de güzel demiş üstad Yusuf abi.. Mekanları cennet olsun tüm iyi kalpli amcaların...
Her gun dinlemek aliskanlik yapti sanirim bagimlisi olunuyor uyaririm
Farazi&Kayra - Tutmayan Kuponlarım Var 
bu filmin ismini bilen var mı?
Serseri
serseri filminin kral sahnelerinden bir tanesi... bir de kızın sema özcan'ın gözlerini açtırması.
Alis Metamorphosis Google+'da paylaşıldı · 7 ay önce
"hayat demek ölümü beklemek demektir. az çok hepimiz denizi yıldızları ağaçları işte falanları filanları göreceğiz, birçok şeyin tadına bakıceğiz sonra da ister istemez gidiyorum elveda şarkısını söyliyeceğiz. öyleyse gidenin de kalanın da gönlü hoş olsun."
Oğuzhan Yaş Google+'da paylaşıldı · 2 yıl önce
bir ADAM az konuşur öz konuşur..
Ahh Sadri baba ahh :/
büyüksün..<3
Allah gani gani rhmet eylesin sadri abi...
hangi filmden acaba?
millet bu filmi izleyin pişman olmazsınız
bizim iş yerinden bi abim bana
merak ettim izledim bu filmi adı serseri
ulan balıkçı kazıma benziyon demişti
zaten bi sadri babanın bakışları ve ağlaması bide müslüm babanın sesi beni yıkar
valla benziyomuşum sadri babanın hüzünlü bakışları inanın beni yıktı
izleyin pişman olmazsınız laa.
off offfffffffffffffff sadri abi offfffffffff o şarkıyı sende söyledin ve sıra şimdi bizde .mekanın cennet olsun
serseri isimli film 1967 yapımı.izlemeni tavsiye ederim.youtubedan izleyebilirsin
0:56 özdemir asaf?
İyi ya, madem ki hepimiz günün birinde çekip gideceğiz,
o halde bunca matem bunca kahır ne için?
Hayat demek ölümü beklemek demektir.
Sizinkisi matem değil zaten, korku!
Az çok hepimiz denizi, yıldızları, ağaçları, işte falanları filanları göreceğiz.
Bir çok şeyin tadına bakacağız.
Sonra da ister istemez gidiyorum elveda şarkısını söyleyeceğiz.
Öyleyse gideninde kalanında gönlü hoş olsun.
sadri baba yeşlçamın en sağlam oyuncusudur komedi dram her türden filmi oynamaz. karakterleri yaşatır kendi bedeninde.şimdiki oyuncular sadri alışıkın tırnağı olamaz.

Hiç yorum yok: