Ayla Dikmen - İlk Ve Son Aşkım Sen Olacaksın



İlk Ve Son Aşkım Sen Olacaksın

Uzaktan bakıyorsam 
Aşkından kaçıyorsam biraz anla beni 
Benden önce birisi görmüş sevmişse seni 
Hakkın yok sevme beni, 
Hakkın yok sevmeye beni. 

Varsın bu aşk böyle yarım kalsın 
Sen içimde yaşayacaksın 
Bu dünyaya bir daha gelirsem 
İlk ve son aşkım sen olacaksın 
Bu dünyaya bir daha gelirsem 
İlk ve son aşkım sen olacaksın.. 

Gizli saklı habersiz 
Orada burada sessiz geçen günlerimiz
Herzaman yaşanmayan 
Bir benzeri olmayan nerede o sevgimiz. 
Söyle nerde o sevgimiz 

Varsın bu aşk böyle yarım kalsın 
Sen içimde yaşayacaksın 
Bu dünyaya bir daha gelirsem 
İlk ve son aşkım sen olacaksın 
Bu dünyaya bir daha gelirsem 
İlk ve son aşkım sen olacaksın. 

Bu dünyaya bir daha gelirsem 
İlk ve son aşkım sen olacaksın. 

Bu dünyaya bir daha gelirsem 
İlk ve son aşkım sen olacaksın.







Çok teşekkürler yükleme için! 
Rica ederim...
İllk ve son Aşkımmmmm💙💜💛💚💖💖💖💏
cok guzel hic duymamistim...
Harika bir KADIN!
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
Çok güzel
Kiraz Mevsimi'nden gelenler :)
Buldummm Kiraz mevsimi. :)
V I V A B E L L A I T A L I A !
Harikaaaa
1990 YILINDA KANSERDEN KAYBETTİK BEN ONU İLK KEZ ZEHİR GİBİ AŞKIM VAR İLE SEVDİM AYLA DİKMEN İYİ BİR YORUMCUYDU ODA BAKİ KALAN BU KUBBEDE HOŞ BİR SEDA OLARAK GELDİ GEÇTİ
Teşekkürler mustafa bey. Eskiler dinleyenler için gerçekten çok güzel.
Özlemişiz eskileri...
diziyi izleyip hepimiz gelmişizz
BEN GEÇERKEN UĞRADIM. KİRAZ MEVSİMİ DE İZLEMEM:))))))
kiraz mevsimiiiiii
super....
#KirazMevsimi dizisinden geldik diyelim 🍒❤️
kiraz mevsimi :)

Hiç yorum yok: