Cici Kızlar - Ah Kalbim delisin







Ne şanslı o yılların gençliği her şey saf
Ben
+NESLİHAN MAMAK vala size katılıyorm sırf şu müzkler içn o yıllarda yaşamk vardı
01:08 Tarık Akan değilmi bu ? :D
+Hakan Yiğit :) filmi hiç izlememişsin adı delisin izle
beğenmeyen 388 kişiye gelsin
Bunu her izlediğimde yanlış zamanda doğduğumu Anlıyorum...
malesef aynen diyorum katılıyorum :(
+GirlsGamerChannelgg
ah eskiler ah keske eskısı gıbı mutlu olabılsek
Eski zamanları arar olduk.....kincilik,nefret yoktu ozamanlar....ama şimdi....her yer yangın yeri
fazla geç doğmuşum :(
beyenmeyenlerin kafasında olduğu çok belli beğenenlere helal olsun :D
Teymuraz vallah sen delisin! !! delim menim! !♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
çooook güüüüüzeeeeeel😛
La La La La La ... Ah Kalbim delisin
nostalji
bu kacccccinci
delisin delisin
ah be eskileri özlemişim
keşke o dönemlerde yaşasaymışız , gerçek aşkların olduğu dönemler
harikaaaa
Is this from a movie? which one??
Çok sağol!
+mscwlk mscwlk onemli degil
cok guzel sarki bee o zamanlarda olmak vardi 👍👍😇😇
Ne kadarda guzel be
Fakat Yaşım 17 ama küçüklügümü Çok özluyorum keske eski arkadasligimiz devam etse yine :(

Hiç yorum yok: