Esmeray - Unutama beni ( Orijinal plak kayıt )







vazgecemedigim parcalardan biri esmeray candir
Unutama beni...
17 Temmuz 2015 hala dinliyorum. .
bedduaların en hası
Allah rahmet eylesin. Büyük sanatçılardı onlar.
2015'te dinleyenler - lütfen 👍👍

Ancak bizim sayemizde eskiler unutulmaz - bu yüzden lütfen paylasalim - tesekkürler hepinize!
askta gurur olmazmis yazana ben seven yine ben seviyorum arkadas yakup sakin ol iyigeceler uykum ve sevdim aklima geldi canim bitanem kizarsam ne olayim hic cikmasin beynimden daha duygulu yakup basardim oh canima deysim askim
i just dropped a tear to this...so there are indeed Afro-Turks, like African-Americans...wow. just woww. dumb-founded!!!
Cok guzel eskiler coookk
Anılar ah anlar
Insanin yüreğini yakan anılarını yaşatan her dinleyiste bir başka hayale götüren bir şarkı çok sevdiğim insandan bana hediye
ben
ilk sevdiğim kızı
ki o demokrat şehirli bir ailedendi
ben de taşralı muhafazakar bir gençtim ki
onu üniversitede okurken
öyle bencil ve öyle kıskanç sevdim ki
ve ilk saf sevgimi elime yüzüme öyle bulaştırdım ki
ve o benden öyle nefret etti ki
beni gördüğü yerde ya yolunu
ya da başını çevirip geçip gitti..
ilk sevgim bana zehir zemberek oldu
yine de onu hiç unutamadım..
ömrü benden çok olsun!..

Saklayın bunları gençler bunlar çok önemli kayıtlar şu cızıltı sesi orjinal olduğunu ne kadar belli ediyor
hiç bir zaman unutulmayacaksın mekanın cennet olsun
Pascal Nouma dinledimi acaba bu şarkıyı?
New Zealand'da yasiyorum, unutmak icin buralara kactim ama unutamadim.
Bu sarkiyi dinledigini biliyorum, buralari okudugunu biliyorum sende unutama beni...
ruhu sad olsun ..billur gibi ses
Ben unutmadım hic, sende unutma beni, unutama beni...
Suan dinliyorum keske o yillarda yasasaydik.
ne güzel kanal sağol ozbayasar

Hiç yorum yok: