Bana Bir Masal Anlat Baba







Baba Sevgisi Görmeyen İnsanlardan Sadece Birisiyim Allah Hiçbir Çocuğu Annesiz Babasız Büyütmesin Babasızlık Çok Kötü Bir Şey Ama Sağolsun Benim Canım Annem Hem Baba Oldu Hem Anne Ona Minnet Borçluyum Herkes Babasının Annesinin Değerini Bilsin Onlar Her Zaman Çocuklarının İyiliklerini İsterler Bazen Bağırsalar Da Sırf Sizi Korumak Kollamak Size Bir Şeyleri Söylemek İçindir Biliyorum Bazı Anne Babalar Vicdansız Ama Lütfen Ailenizin Değerini Bilin Yoksa Sokakta Kimsesiz Yaşarsınız Bunu Dinledikten Sonra Hüzünlenen Ağlıyacak Gibi Olan Yada Ağlıyanların Eminim Ki Yumuşacık Bir Kalbi Vardır Hepinize Saygılar Sevgiler <3
Bn gercekten agladim ve bnde senin gibi baba sevgisine muhtac biriyim kardesim allah sabir selamet versin allaha emanet ol
Sağolasın Kardeşim 
Ben daha 9 yaşındayım babasız lik çok kötü birsey bende de var o acı dan annem sağolsun hem annem hem babam
Aynen Öyle Yapıcak Bir Şey Yok Terkettiyse Afedersin Onun Pezevenkliği Allah Korusun Mefhat Ettiyse Allah Rahmet Eylesin Dersin Olur Biter Çünki Annen Her Zaman Yanında Hem Anne Hem Baba Olur Onu Hiçbir Zaman Üzme Büyüyünce Evlenince Sevgilin Anneni İstemeyebilir Ama Sen Asla Bırakma Sevgilini Bırak Ama Anneni Asla 
Söylemiyeyimde Ne Yapayım Bende Babasız Büyüdüm Bu Kızda Babasız BÜyümüş Teselli Etmek Benim Görevim Babası Olanlar Anlıyamaz Bunu Yinede Teşekkürler.
Benim Annemde Senin Gibi Büyüttü Beni Hem Anne Hem Baba Hem Abi Hem Abla Oldu Çocuğun Kaç Yaşında Acaba ? Bu Arada Seninle Gurur Duyuyorum Tanımasamda Bu İş Gerçekten Yürek Yakıyor Büyüyünce Babam Nerede Diye Sorucak Mutlaka Ben Babamı Hiç Tanımadım Annemi Dövüp Kaçmış Tanımak Dahi İstemem 
İnşallah Tuğçe Hanım Allah Oğlunu Senden Ayırmasın İnşallah 
Aynen😢😢😢
Kader arkadaşlarım...((
Azerbaycandan her kese Selamlar
Aleyküm Selam Burdanda Azerbeycana Çok Büyük Selamlar :)
kader iste hayatin bize ne gostereceyini bilmiyoruz. çok güzel bir sarki
amin kimse babasiz annaaiz kalmason benimde annem öldü
+Sudenaz pantullu uzulme sakin herzaman dayan pes etme allah mekanını cennet eylesin
+Sudenaz pantullu Allah Mekanını Cennet Eylesin Başınız Sağolsun Amin
+Naza M-va Aynen Öyle 
SADECE BABALARIN DEİL ANNELERİNDE
Aynen Öyle Dostum 
Bence çok doru soledin
Ayn
helal olsun sana
Ben daha küçükken babam rusyaya çalışmaya gitti,ve orada hapishaneye düştü..15-yıldan sonra hapishaneden çıktı ve oradaca Allahın rahmetine kavuştu..yani benim hiç birzaman yiniden göremiyecegim babam ve hiç bir zaman yeniden tadamayacağım yarım kalan baba sevgim var..babanızın kadrini kıymetini bilin.. :( ben şimdi 24 yaşındayım babamın ruhu mutlu olsun diye gücüm yetdigi kadar doğru insan olmaya çalışıyorum..
+orxan abdullazade Allah yardımcın olsun kardeşim inşallah bundan sonraki hayatında hep mutlu olursun.
ALLAH REHMET EYLESİN
basın sagolsun kardesim
+orxan abdullazade Çox pis oldum inşallah gələcəyin gözəl olar
ben bu şarkıyı dinlerken hep ağlıyorum ya çünkü babası olupta baba sevgisi görmeyenlerdenim bende bu acı daha BÜYÜK
Canımm yaa bende de anne sevgisi yok işte ama hayat devam ediyor
+Ilayda Uzun 😳😳😵😢
Benim babam ban hiç masal anlatmadı
+Merve Ulus yazık be
bana anlattı ama silah zoruynan XD
babasi kizini terkedincede bi baska zor oluyo.
+Çömelerek BiraİçenADAM allah buyuk baba yoklugunada alistik
burdaki kızın sesi boys over flowersdaki ğu hyesunun dublajcisi
Ben bu yorumları gördükçe ağlıyorum
bu müziği dinlerken sürekli hüzünleniyorum
Keşke hayatta olaydı masal anlatmasada olurdu
hep bu sarkiyi duydukca agliyorum
çok güzel bababmi çok seviyorum 😢 😘😘 bu mutluluk göz yaşları
Nerdeyse. bu. güne. kadar. duyduğm. en güzel. şarkı💖💖💖💖💖
Ay Canim Vallaha Çok Güzel Ama Bunu Dinlemedende Bızımki uyumuyo ☺
bu sarki bana kindred hatirlatio :D yorumlar hep karamsar biraz gulun
Yıllardır görmüyorum seni içimde bir bukuntu var . Her gece aklima geliyorsun ve neredesin diyorum kokuna hasret bacagina ytmaya hasretim baba her geçen gun sokaga ciktigimda baba ve kizlari gorunce içim parçalaniyo imreniyorum onlara bn annemi de cok seviyorum ama seni de seviyorum herkeze onu ozlemedim desemde herzaman ozluyorum bu yıl karne gunu herkezin babalari ve anneleri el el tutusmus onlari almaya geliyo bn ise bir elimde karne bir elim eve gitmek icin yol parasi ne kadar isterdim biliyomusun yanimda olmani ne kadar isterdim cok ozledim baba seni bu muzigi dinlerken her zaman aglarim aklima sn gelirsin ve bunu bil her zaman kalbimde yasiyosun olmedin bu ulkenin herhangi bir ilinde yasiyosun annemle ayrilali 5.5 sene oldu ama bn bebekligimden beri sana hasretim 1. Siniftan 7. Sinifa kadar ,1 yasimdan 13 yasima kadar yanlizdim baba sevgisine muhtactim hep muhtactim hepde olucam bn bu kadere her zaman surgunum SENİ COK OZLUYORUM BABA.... (bu yazdigim yazi gercektir yalan deyildir kendi hissettiklerimi yazdim)
babamı çok merak ediyorum
Allah sabır versin
Çok güzel bir şarkı olmuş emeği geçen herkese çok teşekkürler kardeşim bunun sayesinde uyudu😃
çok güzel ama her izle işim de alıyum ;(
BABA BEN ÇOK BİRŞEY İSTEMİYORUM BENİM MASALIMDA MUTLULUK OLSUN BANA YETER
:(((( benim ne annem yanımda neşe babam ama Allah a şükür hayattalar
annede babada çok önemlidir onları ozmeyin

Hiç yorum yok: