Ayten Alpman - Soyle Buldun mu [Yesilcam Klaskleri]







ne varsa eskilerde var şimdiki maymunları dinlemek yerine eskileri dinlemek daha güzel hoş geliyor bana
:) katılıyorum
+Ebru Türk eskiler in müziğe verdiği değer. bambaşka şimdi kilerin amacı para kazanmak üne şöhret e kavuşmak
söyle buldun mu??
bulamazsın keko arama :)
+Ayse Duy ayso kasarin kilosu kaca
yillanmis sarap gibi yillar gectikce dahada tatlaniyor
Yeni şarkılar anca bir iki gün akılda kalıyor ama eski şarkılar bir harika dostum^-^
söyle buldun mu aradığın aşkı?
bay hickimse kasarin kilosunu merak ediyorsan en yakinindakine sor
yine  eskisi  gibi beraber  olsak  ne olur sanki  geçenleri  unutsak  hayat  bitse  dünya  dursa  ölüm  bile  olsa  biz hiç  ayrılmasak
+hazarbey şahin Hello, I agree with you.
artık gerçek aşklar da, bu şarkılar gibi nostalji oldu bitti, nasıl böyle şarkılar artık günümüzde üretilemiyorsa, aşk larda artık yaşanmıyor. ayda eskisi gibi saf temiz aşklar yaşanmadığı için, artık şarkılar da sahte...!
yılllandıkça daha çok deyeri bilinen bir şarkı tıpkı yaprağını dokmeyen bir çınar gibi
o bulur daa ben bulamadım yaa laa
soyle aradigin aski soyle....huu huuuu
eskiler gerçek ses gerçek duygular
cok iyi gelyor bana bu sarki hayret:)
Bulamasa bile gitmiştir bi kere senden , dönüşü olmayacak şekilde ..
annemin zamani
berkem aç bi rakı
Arayan bulur !!!
Eskiler bir baska
söyle..

Hiç yorum yok: