Emel Sayın - BİR GARİP YOLCU







Yüreğinize ve de ağzınıza sağlık
Emel ablam
Kısmet olurda inşallah bir gün
Sizlerle tanışmak fırsatı buluruz
Tek arzum ve tek bir isteğimdir
Emel ablacım bu ...
Ümit .kendir. Sivas .Doğanşar.
helal sana yok ole bir ses


wowwwwwww
yüreğimizi ve ruhumuzu ısıtan bu şarkılar hiç bitmesin
Ask..
harika eserler
אוהב את השירה שלך
tşkl emel hanım
Love this song!
Ruhu yüzünden güzel, yüzü ruhundan, sesi hepsinden. Allah yüzünü güldürsün iki cihanda Emel ablam...
taş plak makinesine arka arkaya 15 teklik atmıştım bu şarkı için..
Hala dinliyorum dinlemekden,de bıkmayacağım ' 15 yaşındayım ama bu şarkılar bir efsane.
yani şu resme bakmaya kıyamıyorum nazar değer diye 40 bin kere maşşallah hiç bir şey eskisi kadar güzel olamaz saygılar yeni çıkan ebru .sibel kibariye muazzez gibi sanatçılar bunlardan 40 yıl ders alsın ondan sonra şarkı söylesinler belki başarırlar
emel sayının yorumu da harika ama bu şarkıyı behiye ablamdan daha güzel icra eden yok bana göre...
emel sayın senin platonik aşığınım ben.
karakter çok önemli karakter yoksa hayatta yok

Hiç yorum yok: