CEM KARACA - DELIKANLI SEVDASI







İşıklar içinde yatasin Cem Baba,seni çok özlüyoruz, asla unutmayacağız.
sendeki işve anamda olsa,babam geri dirilir hahahahaha
ak undan ekmek gibi ...
sendeki işve anamda olsa babam geri dirilir
Ak undan ekmek gibi yumuşak ellerin oy ellerin, badem mi ezdin bal mı süzdünüz dillerin oy dillerin, sensiz iflah olabilmez hallerim oy hallerim :))) süper Allah rahmet eylesin.
Ah garibim bi anlasan şarkının sözlerini, asıl o zaman hissedicen sen "doner kebab"ı
kız öyle gezme, ince basma, adından söz edilir.
kız öyle gezme, ince basma adın dansöz edilir.
Super yaa OMG :D
arasıra kızlara ben eskiden uslu idim seni gördüm de azdım diyorum...tokat atacaklarına gülüyor manyaklar :)
hastasıyızzz dedeeeeeeee
Sendeki işve anamda olsa babam geri diriliiiiirrr :D :D :D gralsın cem baba
I like this song. Mm.. I feel like a doner kebab.
Elizabet zamanları işte...
Ben eskiden uslu idim seni gordumde azdim...,
domur domur emcekler mintanını kemirir. :))))
kemirir değil gerdirir ama değişik bir bakış açısı
sendeki işve anamda olsa baba geri dirilir :)
varoooollllllll

Hiç yorum yok: