Oğuzhan Uğur - Tın

Oğuzhan Uğur Tın Şarkı Sözü

Ne güzel gözlerin var
Evet
Dudakların harika
Saçların ipek gibi
Cildinse parlıyor adeta
Dişlerin inci sanki

Muhteşem
Fiziğinin yanı sıra
Büyülü ses tonun da
Pek yakışır güzel diksiyonuna
Bunlara sahip olsan da
Gider yapamazsın bana
Giderin anca hoşuma gider
Önce zeka lazım sana
Dokunmatik ekrana baktığın kadar
Kitap okusaydın ki
Okumak cahilliğini alır ama eşeklik baki

Varlığın tın yokluğun fifi
Zeka yoksa çöpe at güzelliği
Erkeğim tabi güzel kızı görünce
Atladım direk bana çirkin kız gerek
Ama ördek gibi de olmasın birazcık bakımlı
Kıyafeti düzgün azıcık da takısı olsun istedim
Yine yetinemedim
Bu maymun iştahla hep bekar gezerim

Kızın zekasına neden taktın
Sen tübitak mısın
Sınavla mı sevgili bulacaksın
Ay ne uyuz adamsın
Senin evde ayna yok galiba
Şu tipine bakar mısın
Öp de başına koy
Böyle güzelini nerden bulacaksın
Kızların zekasını
Soru sorarak anlayamazsın ki
Günü gelince sana
Tek hareketle bildirir haddini
Dokunmatik ekranla
Kitabı karşılaştıracağına
Git bak ekrana
Ya başkasıyla mesajlaşıyorsa

N'oldu
Aldattı beni kıymete bindi
Ben zekaya o boyunuza taktı
Aşkla ilgili prensibim şaştı
Namus önemli prensesim kaçtı
İçine atma  Rüya Tabirleri
Atmazdım amma
Rtük de dinliyor bunu sonuçta
Tek bir laf edesim var şimdi ona
Bip dedirtmeyin anlasanıza


Ben gidiyorum ya, dayanamayacağım sana
E git, çok da tın


Söz: Oğuzhan Uğur
Müzik: Oğuzhan Uğur, Alper Şahin

Hiç yorum yok: