Kolpa - Son Nefesim

KOLPA - SON NEFESİM

Son Sözü Söylemek  Mi
Sevdiğine Git Demek Mi Zordur
Bırak Beni Kendim Giderim
Ardımdan Ağlamasanda Olur
İşe Yarar Mı Bilmem
Elimde Eskitilmiş Bir Gurur
Gün Gibi Ortada
Çıplak Paramparça Ömrüm
Ama Sen Hep Hatalarını
İçimde Kalanları Gördün
Söz Verdim Sana
Çıktım Hayatından Yürüdüm
Son Bir Kez Gördüm Demedin
Sonumu Mutsuzluğumu
Hangi Birini Yeniyim
Dibimi Sonumu Mutsuzluğumu
Olan Oldu Geri Dönemem
Bir Rüzgar Eserde Ürperirsen
Sebebi Son Nefesim
Yenilgiyi Hazmedip
Gururuma Hapsedip Gidiyorum
Yaralarım Yarı Açık


Bendim Zaten Tek Sanık

Biliyorum, Asaletimden Mi Bilmem
Yoksa Korkumdan Mı Susuyorum
Gün Gibi Ortada
Çıplak Paramparça Ömrüm
Ama Sen Hep Hataların
İçimde Kalanları Gördün
Söz Verdim Sana
Çıktım Hayatından Yürüdüm
Son Bir Kez Gördüm
Dibimi Sonumu Mutsuzluğumu
Hangi Birini Yeneyim
Dibimi Sonumu Mutsuzluğumu
Olan Oldu Geri Dönemem
Bir Rüzgar Eserde Ürperirsen
Sebebi Son Nefesim
Söz Verdim Sana
Çıktım Hayatından Yürüdüm..
Son Bir Kez Gördüm
Dibini Sonumu Mutsuzluğumu
Hangi Birini Yeneyim
Dibini Sonumu Mutsuzluğumu
Olan Oldu Geri Dönemem
Bir Rüzgar Eserde Ürperirsen
Sebebi Son Nefesim

Hiç yorum yok: