Neslihan - Hiç Sevmedim


Neslihan - Hiç Sevmedim Sözleri

Hiç sevmedim kimseyi senin kadar
Yüreğim yanmadı hiç bu kadar
Çok yanlızım seninle bir yarim
Yok söylemeden olmaz
Ben sana aşığım ahhh ah ben sana aşığım

Eğer elindeyse ne olur çal kapımı

Eğer yüreğindeysem ne olur sil göz yaşımı

Sen bilmezsin alirim haberini
Yollara küsmüşsün hissettin mi gittiğimi
Ahhh hissettin mi gittigimi..
Buralar cehennem oldu inan bana
Yanıp kavrulsam da seninle güzel Ankara
Ahhhh seninle güzel Ankara
Güneşimiz bu ask yakar yüreğimizi
Her dolmus gözlerimizle göremeyiz hiçbirşeyi

Eger elindeyse ne olur çal kapimi
Eger yüregindeysem ne olur sil gözyasimi..

Siir:

Benim kara haberim senindir
Eğer Leylan ölmüş derseler gelme sakin İstanbul'a
Bulamazsın ki beni buralarda
Bir bulut olup git Ankara'ya
Yag istedigin kadar topragima
Ben bizim bahçede olacagii will be in our garden
Tam siyah kordonlu saatin yaninda
O zaman bensiz dünyaya istedigin kadar bagırabilirsin
Sensiz bu dünyayı sevmiyorum sevmiyorum sevmiyorum diye
Ama simdi ne olursun gel
Leylan hayatta ve İstanbul'da
Nefes almakta zor gelecek mi bir gün bana?
Tek hayalim hissettigim son nefesleri seninle alıp vermek
Hissettiğim son nefesleri seninle alip vermek nefeslerimi seninle alıp vermek
Ahhhhhh ben sana aşığım...

Hiç yorum yok: