Keremcem - Aptal Aşık

Keremcem Aptal Aşık Şarkı Sözü

Yollar açıktı bu aşk için sen hep yokuşa sürdün
Yordum kendimi gülmen için oldu bak iyi güldün
Ne kolay seninle zor yoldan anlaşmak
Ne yazık ki bana keyfim engel olacak


Hem kapına köle hem de sıkmasın
Hem dişine göre hem çok yormasın
Yok oynayamam aptal aşığı
Çal kafana göre bir aşk şarkısı
Yollar açıktı bu aşk için sen hep yokuşa sürdün
Yordum kendimi gülmen için oldu bak iyi güldün
Ne kolay seninle zor yoldan anlaşmak
Ne yazık ki bana keyfim engel olacak

Hem kapına köle hem de sıkmasın
Hem dişine göre hem çok yormasın
Yok oynayamam aptal aşığı
Çal benim için bir veda şarkısı

Hem kapına köle hem de sıkmasın
Hem dişine göre hem çok yormasın
Yok oynayamam aptal aşığı
Çal kafana göre bir aşk şarkısı

Söz: Esin Orhan
Müzik: Volga Tamöz, Keremcem

Hiç yorum yok: