"Yanarım" Karlos-Yaren

"Yanarım" Karlos-Yaren


Stream

EMRE ABAY Google+ aracılığıyla

4 ay önce
 
hülya tüfekci bu sana canım dostum tanıdıgım en mert delikanlı kadın
Yanıtla
 · 
8
 
+ HÜLYA TÜFEKCİ EYVALLAH CANIM
Yanıtla
 · 
2
Yanıtla
 · 
3

orhan demir Google+ aracılığıyla

5 ay önce  ·  Genişletilmiş çevreler
 
"Yanarım" Karlos-Yaren: http://youtu.be/SsVjQ_UZg4g
Yanıtla
 · 
5
3 yanıttan tümünü görüntüleyin
 
+Miray Nergiz teşekkür ederim
Yanıtla
 · 
1
 
+orhan demir Rica ederim"
Yanıtla
 · 
1

orhan demir Google+ aracılığıyla

5 ay önce  ·  Genişletilmiş çevreler
 
"Yanarım" Karlos-Yaren: YANARIM YANARIM OY OY OY OYYYY
Yanıtla
 · 
6

Ahmet ÇOßAN Google+ aracılığıyla

2 ay önce
 
Yanarım Yanarımmmm :( :( 
Yanıtla
 · 
6
2 yanıttan tümünü görüntüleyin
 
Oooy oyy
Yanıtla
 · 
2

Bunu Seçil Boz paylaştı Google+ aracılığıyla

3 ay önce
 
Yanıtla
 · 
16
 
İyi ve guzel
Yanıtla
 · 
1
 
"Yanarım" Karlos-Yaren: http://youtu.be/SsVjQ_UZg4g
Yanıtla
 · 
14

Bunu Hasan Yatan paylaştı Google+ aracılığıyla

3 ay önce
Bunu ilk olarak Seçil Boz paylaştı
 
Yanıtla
 · 
1
 
BEN KÜRDÜM,
FAKAT BURDA KÜRTLERIN HEPSINI BIR TUTUPTA ANALARINA SÖVEN SÖZDE TÜRKLUK MASKESI ALTINDA PROVAKATÖRLÜK YAPAN NE KADAR AMERIKAN SOYU VARSA HEPSINEDE BEDEL BIR TÜRKÜM..
BEN SIRNAKTA KATO DAGLARINDA GAZI OLMA SEREFINE NAIL OLURKEN,
BUGUN SENIN GIBI BIR ERGENIN AGZINDAN O ELLERI OPULESI ANNEME SÖVÜLECEGINI AKLIMIN UCUNDAN BILE GECIRMEMISTIM..
..
NE SANIYORSUNUZ SIZ BEYNI BOS AKILSIZLAR..
EGER KI KURTLERIN HEPSI GERCEKTEN SOZDE KÜRDISTANI ISTESELERDI SIMDIYE COKTAN KURULMUSTU..
AMA KÜRTLERIN ANCAK % 10 GIBI KUCUK BIR KISMI APO ITINI DESTEKLIYOR..
ANCAK BU AZINLIK GRUBUN SESI SATILMIS MEDYADAN OTURU COK CIKIYOR SANKI BUTUN KÜRTLER DESTEK VERIYORMUS GIBI KASITLI OLARAK GOSTERILIYOR..
......
NE CABUK UNUTTUNUZ KURTULUS SAVASINDA YANINIZDA KIMLERIN OLDUGUNU..
CANAKKALEDE 7 DUVELE KARSI KIMLERIN OLDUGUNU..
BIN DUSUNUNDE BIR KONUSUN..
....
EN IYI KÜRT ÖLÜ KÜRTTÜR DIYEN KAFATASCI ARKADASLARIMA SESLENIYORUM..
BIR KÜRT OLARAK EGER ULKEM BÖLUNMUYCEKSE BEN ÖLMEYE HAZIRIM..Kİ BUNU KATO DAGLARINDA ISPATLADIM ..
PEKI YA SIZLER...
...............
NE MUTLU TÜRKUM DIYEBILENE,
NE MUTLU TÜRKIYELIYIM DIYE BILENE
NE MUTLU KENDINI TÜRK GIBI HISSEDENE...
........
GURBETTEN SELAM OLSUN AYRIM YAPMADAN INSAN GIBI YASAYABILENE...

Devamı (26 satır)
Yanıtla
 · 
763
474 yanıttan tümünü görüntüleyin
 
helalin var arkadaşım tek bayrak tek sancak olduktan sonra kürtte bizim lazda bizim çerkezde bizin alevide bizim türküde bizim edepsiz provakatör bitmez malesef
Yanıtla
 · 
Yanıtla
 · 
 
Yanarımmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :( :( 
Yanıtla
 · 
 
Lanet olsun artık şu yorumlara bak! İngilizler maalesef oynadıkları oyunda başarılı olmuşlar bu yorumlar onu gösteriyor.Araba arab Irkçılığı , Kürte kürt , Türk' Türk ırkçılığı bir an önce kardeş gibi yaşayıp '' ADAM '' olmayı öğrenmemiz lazım.Yoksa birileri gelir bizi çok güzel adam eder.Aha işte Ortadoğu bu saçma düşmanlıktan kurtulup asıl düşmana karşı birleşmezsek  bir gün kapıda Amerikan , İngiliz askerini görmemiz içten bile değil!!!!
Yanıtla
 · 
34
15 yanıttan tümünü görüntüleyin
 
Bizi boşverde sen içmişsin galiba 3:17 de .d bu mesajı attığına göre .d
Yanıtla
 · 
1
 
Guften😀
Yanıtla
 · 
 
Bu şarkının altında Kürt Türk muhabbeti ne alaka ? 
Yanıtla
 · 
86
14 yanıttan tümünü görüntüleyin
 
+Mustafa YIldırım Fransa dan yaziyorum Senin dedigin bok gibidir simdi Isid terroristi kurdt AMK.
Yanıtla
 · 
 
+Mustafa YIldırım ortak noktaları her kürt orospu çocuğudur ! Doğuya gittim mecburiyetten 3 yaşında bebe yürümeyi zor beceriyor taşladı amk yarım metre boyuyla gözümle görmesem merhamet ederdim MERHAMET YOK !
Yanıtla
 · 
 
Nedense kürtler bu şarkıyı dinleyince hiç dinleyesim gelmiyor şarkı zewkimizi bile kaçırıyor o.ç'ları kendi ülkesinin şarkısı yok ya amk'lar hatta ülkeleri bile yok türkiyeden dileniyorlar amına kotumun ewlatları :Deqqq
Yanıtla
 · 
50
51 yanıttan tümünü görüntüleyin
 
Niye amina kodumun evladı kurtuluş savaşında Türkiye deki tüm insanlar birbirine muhtaç degilmiydi sizin gibi gerikafali insanlar oldukça bu ülke kardeş olamaz birbiriyle
Yanıtla
 · 
6
 
sayın okul çocuğu annen hariç sen kürtleri dışladığın sürece o başın ağrrıyyacak ve o çanakkalede   yüzde seksen beşi kürt bunu da eklemek isterim hepimz din kardeşiyiiz dışlayanlar hariç vesselam
Yanıtla
 · 
 
güzel şarkı diziside güzel türkiyedeyiz kuzenim var benim türkiyede onlarda kalıyoruz geldiğmizden beri bizbunun dizisini izliyor hep o bana da izlşetiyor kuzenim yaz tatil olunca gideceğiz biz erkek arkadaşımda o zaman döner amerikadan o g koreli şimdiden onu çooooooooooooook özledi ben gözümde tütüyoro allah kısa zamanda buluşmayı nasip etsin onu benimle o benim canım oppam o korede diyorlar yaa oppa diye bana sarılışlaarını öpüşlerini yanaktan dizinde yatırışını üzüldüğüm zaman teselli edişlerini çoooooooook özledi ben zaman da hiç geçmiyor burada ağır çekim film gibi özledim onu korede şu an yaz tatili bizde buraya geldik buradada okul var tabiii gitmiyo ben kuzenim gidiyo gene kış gene kış yazıda çok özledim yaaaaaa
Devamı
Yanıtla
 · 
2
31 yanıttan tümünü görüntüleyin
 
aaa yo imkansız susmaz ben
Çevir
Yanıtla
 · 
 
+Buket Ay ayy tmm konuş ya konuş burda dalga geçiliyosun sen de susmam bn fln hahaha 
Yanıtla
 · 
 
Amına kodumun kürtlerı yüzün'den şarkı'dan soğudum
Yanıtla
 · 
14
10 yanıttan tümünü görüntüleyin
 
hepinize yazıklar olsun 30 yıl önce yahudiler ve ingilizlerin  başlattıgı tiyatro oyununun nasıl tıkır tıkır işledigini işte burda acık örneklerle görebiliyoruz. onlar şimdi uzaktan alkışlıyodur sizleri yazık çok yazıkk
Yanıtla
 · 
1
 
+Mehmet Mercan lan serseri komser :)
Yanıtla
 · 
 
kürtler köpek gibi yavruluyor amk her anadan 10 çocuk çıkıyor nasıl bi am varmış amk. 
Yanıtla
 · 
7
11 yanıttan tümünü görüntüleyin
 
+Azat Celik bak kendinde kabul etmişşin terörist olduğunu gerizakalı cahil. 
Yanıtla
 · 
1
 
Fatih a sen malsin ben sadece kurdum haaa doğru yaaa diz her kurdu terörist zanediyorsunuz o kadar malsiniz amk
Yanıtla
 · 
 
KÜRTLER VE TÜRKLER YARRAĞIMI YESİN.

Kurds udle Dick yami
Yanıtla
 · 
5
5 yanıttan tümünü görüntüleyin
 
amk evladı hem türkçe konuşuyo hem türklere sövüyo soyunu siktiğimin gavatı
Yanıtla
 · 
1
 
şuna baksana birde pipisi varmış gibi konuşuyor
Yanıtla
 · 
 
neden her cümlenin sonuna amk yazıyorsunuz kızlarda dinliyor şarkıyı okuyor yorumlarınızı...küfür etmeden duramazmısınız siz yaa?
Yanıtla
 · 
21
17 yanıttan tümünü görüntüleyin
 
ULAN OROSPU HER YERE AYNI YORUMU YAZIYORSUN. TAKİP EDİN BU OROSPUYU DİKKAT ÇEKMEK İÇİN YAZIYOR. %90 ERKEK YA DA KADINSI ERKEK DİYELİM. DEDİĞİM GİBİ AMAÇ DİKKAT ÇEKMEK.

 AYŞE ÇELİK PEŞİNDEYİM ARTIK BU YORUMLARI ATAR ATMAZ BUNU YAZACAĞIM VE MİLLETİN DİKKATİNİ ÇEKEMEYECEKSİN.
Devamı
Yanıtla
 · 
 
+Adem Öztür bende hatırladım simdi bu kızı bis sarkinin sonunada boyle yazmıştı bot galiba :)
Yanıtla
 · 
 
biz türkiye olarak 5e ayrılıyoruz türkler kürdler lazlar çerkezler bulgarlar hepimiz birleşir isek bir yumruğu oluştururuz ve balyoz gibi yumruğumuzu atımız yer bir daha zor toplanır lakin biz tek tek ayrılırsak bizi teker teker yok ederler onun için türk kürd kavgasını bırakalım...
Yanıtla
 · 
3
 
ne diyon laz sade trabzon dann geliyor karadebizlilere laz denir laz lar türk zaten akilim
Yanıtla
 · 
 
+Aleyna Sahintürk karadenizlilerin hepsimi laz amına kodumun yaratıgı bu turkiyede yasiyosan ogren yoksa sike sike ogretirim kızım sana bu ulkede tek bayrak sltnda yasıyosak bu millete uyacaksınız uymazsanız uydururum..
Yanıtla
 · 

MASAL PERİM Google+ aracılığıyla

4 hafta önce
 
"Yanarım" Uzak oluşumuza...Ayrı oluşumuza...
Yanıtla
 · 
24
1 yanıtı görüntüleyin

yusuf gökbakan Google+ aracılığıyla

1 ay önce
 
                 BİTİR İŞİMİ
Zıddıyla kaimdir her şey
Bu yüzden,
Kırış kırış bir hayatmış demek,
Düzgün sevişlerin bedeli.
Ölçülü olanı makbulmuş her şeyin:
Bir tek aşkta ifrat, aşkta ifrat.
Hem aşka verilen emek,
En kutsalı olsa gerek;
Gözyaşı daha yıpratır çünkü alın terinden,
O gözyaşı ki beslenir Yusuf’un gömleğinden.

Tek düze bir soluyuş yapıştı canıma,
Rüzgârlara özenip de gittin gideli.
Bir şiirin dizelerinden,
Düştüğün gün dünyaya
Perçinlendi kalbin kalbime ebedi;
Ama zaten yapışıktı,
Bakışların bakışlarıma ezeli,
Özlesem de,
Tüm karanlıklara diz çöktüren gülüşlerini
Seviyorum yine de her gidişini,
En az her gelişin kadar.
Al kirpiklerini eline,
Bitir işimi….
         YUSUF GÖKBAKAN
Devamı (22 satır)
Yanıtla
 · 
20
10 yanıttan tümünü görüntüleyin
 
Va y snde besteci işi var
Yanıtla
 · 
Yanıtla
 · 

Hiç yorum yok: